生まれ育つ地に立つ


仕事で自分の生まれ育った場所に行ってきました。遊び場にしていた大学の構内の中に、改めて仕事で入ることになるとは子供の頃思っていませんでした。随分と景色が様変わりしてしまっていました。時間があったので、住んでいた所にも寄ってみましたが、全て取り壊されていました。永遠であることは非常に難しいことですが、1つの区切りになったかもしれません。
Today I visited the place by my work where I had grown. I have never thought that I come in the campus by my work where I had played in when I was young. The current scenery was different from that of the past. As I had a little free time, I went to the place where I lived. But my house was destroyed. Although being permanent is so difficult, this time might become one end for me.